Most jó elsőéves kommunikáció szakos hallgatónak lenni Szegeden (szvsz persze), hiszen számukra egy új képzési lehetőség nyílik, amit az alapképzési programon belül végezhetnek el, hiszen az SZTE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, a Digitális Kultúra és Elméletek Kutatócsoport a Magyar Telekom Dél-alföldi régiója támogatásával szeptemberben beindítja Mobil és közösségi média speciális képzési modulját, amire most lehet jelentkezni. Ez a modul egyébként minden közszájon forgó előítélet ellentételezése is: a képzés tantárgyi-kurzus összetétele egyrészt a hagyományosabb, bölcsészeti stúdiumokat sem hanyagolja el amellett, hogy bitang erős munkaerőpiaci beágyazottsággal bír, hiszen olyan vezető cégeket sikerült bevonni az oktatásba, mint a kirowski Isobar, a Carnation Group, a Telekom, illetve a Binga. Ma felvételi tájékoztató, jövő héten pedig már felvételi – mi nagyon várjuk!