Chris Anderson neve ismerősen cseng az egész világon, és nem csupán a híres Wired magazin főszerkesztői posztja miatt, hanem legutóbbi könyve ürügyén is, melynek címe, A hosszú farok (The Long Tail), közszájon forgó közgazdaságtani fogalommá vált. Most jelent meg legújabb könyve, a Free, amelyet alább mindenki olvashat is. A lényegét annyiban lehet összefoglalni, hogy a jövőben (de talán már ma is) az ingyen adott termékek nagyobb profitot teremthetnek cégeknek, mint ha rendesen megkérnék termékeikért az árat. Én magam az ingyenes ebook-ok kapcsán már szóltam néhány keresetlen szót erről a jelenségről – már csak arra lennék újfent kíváncsi, hogy ezt kicsiny hazánkban mikor leszünk végre hajlandók belátni és – leginkább – alkalmazni.
A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.
szerintem ez nagyon nagy tévedés
internetes alkalmazásoknál még csak csak lásd google, de átlag termékeknél, autó, kenyér, vasaló, stb. akkár hogy számolsz, sehogy nem éri meg ingyen adni
szerintem úgy életképes drágább dolgoknál, ha csak egy rövid ideig néhány darabot adnak ingyen