Az olvasás öröme

Kiderül ugyanis, hogy amennyiben ifjúsági irodalommal szeretnénk foglalkozni (már ha tudunk találni egy kézzelfogható és használható definíciót ehhez a fogalomhoz), akkor félre kell tennünk az akadémiai körökben felszedett retorikát, és fel kell hagynunk azzal az elképzeléssel is, hogy az olvasás aktusa valami külön dimenzióban történő, szaktudáshoz és képzettséghez kötött esemény. Elnézést, az ún. akadémiai körök […]

A gamifikáció haszna

Képzeljük el, hogy a nem is olyan távoli jövőben a munkavállalók lelkesen járnak be dolgozni, szeretik a munkájukat. A diákok szívesebben ülnek az iskolapadban, mint hogy lógnának, mert élvezik a tanulást. Az egészséges életmód nem a nehézségeket és a kihívásokat jelenti, hanem szerves része az életünknek. A környezettudatosság nemcsak a szavainkban, hanem a tetteinkben is megnyilvánul. […]