Ahogy Hollywood kampányolna

Most, hogy Barack Obama felvásárolt némi adásidőt a legnagyobb televíziós csatornákon, hogy úgynevezett “infocommercial” formájában is megerősítse híveit abban, hogy “igen, ő az, rá kell szavazni”, (erről David Bordwell egyébként egy nagyszerű narratológiai elemzést adott közre a minap), talán érdemes azon is elmerengeni egy picit, hogy ha nem a kampánystábok, hanem mondjuk neves filmrendezők készítenék a kisfilmeket, akkor vajon hogy nézne ki az egész a képernyőn? Vajon milyen módon juttatná el a jól csomagolt üzeneteket David Lynch, M. Night Shyamalan, vagy éppen Kevin Smith? Vigyázat, némely részek igen erőteljes röhögőhullámok kiváltására alkalmasak! Én szóltam!

Első rész: John Woo, Kevin Smith, és Wes Anderson.

Második rész: Diablo Cody/Jason Reitman, David Lynch és M. Night Shyamalan

5 hozzászólás a(z) “Ahogy Hollywood kampányolna” című bejegyzéshez

  1. Hihetetlen, hogy a nagy világválság ideje alatt is azért akad annyi pénz a kis kasszájukban, hogy ilyenekre költsék. El sem merem képzelni a saját kis politikusaink milyen eredeti reklámokkal rukkolnának elő egy ilyen hosszú kampány alatt.

  2. Hahahaha, oh wow! Eszméletlenül jól sikerült elkapni mindegyik rendező egyedi stílusát.

  3. Szőke András?! Nagyon komoly ötlet! támogatom. Akkor a Dragonweben várható Szőkés-Tarros duplacsavar?

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.