digitális, egyetem, kurzus

Szeptemberben indul a Mobil és közösségi média speciális képzési modul

Mobil és közösségi média speciális képzési modul

Most jó elsőéves kommunikáció szakos hallgatónak lenni Szegeden (szvsz persze), hiszen számukra egy új képzési lehetőség nyílik, amit az alapképzési programon belül végezhetnek el, hiszen az SZTE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, a Digitális Kultúra és Elméletek Kutatócsoport a Magyar Telekom Dél-alföldi régiója támogatásával szeptemberben beindítja Mobil és közösségi média speciális képzési modulját, amire most lehet jelentkezni. Ez a modul egyébként minden közszájon forgó előítélet ellentételezése is: a képzés tantárgyi-kurzus összetétele egyrészt a hagyományosabb, bölcsészeti stúdiumokat sem hanyagolja el amellett, hogy bitang erős munkaerőpiaci beágyazottsággal bír, hiszen olyan vezető cégeket sikerült bevonni az oktatásba, mint a kirowski Isobar, a Carnation Group, a Telekom, illetve a Binga. Ma felvételi tájékoztató, jövő héten pedig már felvételi – mi nagyon várjuk!

Standard