digitális, publikáció

Spreadable Media

Jó hír a Henry Jenkins fanoknak, hogy hamarosan megjelenik a Convergence Culture néhány meglátását, gondolatát tovább boncolgató új, sok-sok szerzővel készült Spreadable Media, aminek hívószavai között találjuk a mémeket, a vírusokat, a web 2.0-t és a befolyásolók fogalmait is – persze rendesen megráncigálva, kritikai perspektívából kapjuk mindezek újragondolását olyan kontextusokban, mint a turkálós ruhák globális kérdése vagy a rajongók ingyenmunkája (csak hogy két érdekességet ragadjak ki a széles választékból). Annak érdekében, hogy a megjelenésig se legyünk teljesen kiéhezve, illetve bizonyos szempontból gyakorlatba öntve az elméleti diszkusszió néhány saroktételét, Jenkins és társai web exkluzív esszéket adott közre hétről hétre, aminek most a végére értünk, így 31 érdekes és gondolatébresztő iromány várja olvasóit, egyfajta bemelegítésként a kötet kiadása előtt. Hogy könnyebb legyen a mazsolázás, és persze hogy rendes e-olvasó eszközökön is élvezhető legyen a válogatás, összerendeztem egy letölthető kollekcióba az egészet – csak itt, csak most, csak magunknak! Média-újmédia témaköre iránt érdeklődőknek, mondanom sem kell talán, máris kötelező olvasmány!

Standard