blog

Ahogy Hollywood kampányolna

Most, hogy Barack Obama felvásárolt némi adásidőt a legnagyobb televíziós csatornákon, hogy úgynevezett “infocommercial” formájában is megerősítse híveit abban, hogy “igen, ő az, rá kell szavazni”, (erről David Bordwell egyébként egy nagyszerű narratológiai elemzést adott közre a minap), talán érdemes azon is elmerengeni egy picit, hogy ha nem a kampánystábok, hanem mondjuk neves filmrendezők készítenék a kisfilmeket, akkor vajon hogy nézne ki az egész a képernyőn? Vajon milyen módon juttatná el a jól csomagolt üzeneteket David Lynch, M. Night Shyamalan, vagy éppen Kevin Smith? Vigyázat, némely részek igen erőteljes röhögőhullámok kiváltására alkalmasak! Én szóltam!

Első rész: John Woo, Kevin Smith, és Wes Anderson.

Második rész: Diablo Cody/Jason Reitman, David Lynch és M. Night Shyamalan

Standard

Ahogy Hollywood kampányolna” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Hihetetlen, hogy a nagy világválság ideje alatt is azért akad annyi pénz a kis kasszájukban, hogy ilyenekre költsék. El sem merem képzelni a saját kis politikusaink milyen eredeti reklámokkal rukkolnának elő egy ilyen hosszú kampány alatt.

  2. Creepy Crawly szerint:

    Hahahaha, oh wow! Eszméletlenül jól sikerült elkapni mindegyik rendező egyedi stílusát.

  3. sharkfur szerint:

    Szőke András?! Nagyon komoly ötlet! támogatom. Akkor a Dragonweben várható Szőkés-Tarros duplacsavar?

  4. Én a mi politikusaink filmjeihez inkább Sanyikát javasolnám az üvegtigrisből, partnere esetleg Tibi bácsi egy-két labdával…

Hozzászólások lezárva.